sobota, 11 czerwca 2022

Wodecki Twist Festiwal

  


10 czerwca w piątek w Krakowie rozpoczął się Wodecki Twist Festiwal KLIK. To już piąta edycja poświęcona mojemu ukochanemu artyście. Dzisiaj o godzinie 20:00 w telewizja Polsat nadała koncert "Uroczysty Wodecki". Mottem tegorocznej edycji są przyjaciele – zarówno ci, którzy towarzyszyli Zbigniewowi Wodeckiemu w zawodowej i nie tylko zawodowej drodze, jak również młode pokolenie, czyli muzycy tworzący nowe trendy z wielką jakością i szacunkiem dla tego, co w naszej piosence najlepsze. Tradycją są spotkania z zespołami chóralnymi w pierwszym dniu festiwalu. Tak samo było i tym razem – 10 czerwca w samo południe na Rynku Głównym w Krakowie zaśpiewały Wodeckiego chóry z całej Polski, ale także mieszkańcy Krakowa, turyści, goście festiwalowi, rodzina i bliscy artysty. Co więcej, tuż po hejnale na płycie Rynku Głównego zabrzmiał utwór „Zacznij od Bacha” Zacznij od Bacha na Rynku Gl na inaugurację 5 Festiwalu Wodecki twist festiwal 10.06.2022r . Radio Kraków-Rozpoczął się Festiwal Wodecki Twist 


 
11.06.2022r fot Tomasz Cichocki

Irena Santor i Alicja Majewska laureatkami „Nagrody W”

 
W jak wybitność. W jak wszechstronność. W jak wytrwałość.
Nie miałam wątpliwości, kto w tym roku powinien dostać naszą „Nagrodę W”. Alicja Majewska i Irena Santor to wielkie artystki polskiej sceny muzycznej i to przede wszystkim o nich myślę, gdy mowa o wszechstronności, wybitnym talencie i wytrwałości w środowisku muzycznym.
Obie Tata ogromnie cenił, występowali i podróżowali wspólnie – mówi dyrektor artystyczna festiwalu Kasia Wodecka-Stubbs
 

 

 
Ja niestety nie mogłam być w Krakowie, nie dostała bym wolnego teraz i tak strasznie żałuję, że mnie nie było w tym czasie w Krakowie, a koncert nadawany w Polsacie tak mnie wzruszył, że prawie cały przepłakałam... Tak bardzo smutno, Zbyszka nie ma już w śród nas, a ja nie mogę się z tym pogodzić! 
 
 24.06.2022 będzie premiera płyty Zbigniew Wodecki i przyjaciele!
 

 

1 komentarz:

  1. Ostatnio nie miałam czasu i nie zaglądałam do swojego bloga a tu taka miła u Ciebie niespodzianka. Nie oglądałam koncertu w Polsacie, teraz bardzo tego żałuję, ale mieliśmy problemy z nowym telewizorem.
    Przesyłam Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad...

Gil ptak taki

 W ten poniedziałek było słonecznie, ale mroźno, no mamy w końcu zimę! Pięknie było, szłam sobie do pracy i cykałam aparatem w telefonie zim...