poniedziałek, 23 maja 2022

Tak sobie kontempluję wiosnę...

Wiosna, wszystko kwitnie w koło, bujna zieleń rozwija swoje kobierce, przetykane dmuchawcami, rzepakiem i innymi kwiatami. Wszystko pachnie świeżością, po prostu magia! Krowy na pastwisku gdzieś w oddali się pasą i wszystko, co złe znika, problemy, obowiązki, tylko ja i przyroda! A ja napawam się tym pięknem! Nie jestem jakimś dobrym fotografem, ale lubię sobie czasem cyknąć fotkę...
 











 

Rano w drodze do pracy spotkanie z kawką zwyczajną na starym cmentarzu.








 

2 komentarze:

  1. Aleja starych drzew (ostatnie zdjęcie) to wyjątkowa fotografia natury.
    Jestem tym zdjęciem oczarowana.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa! Zapraszam częściej! Pozdrawiam!

      Usuń

Zostaw po sobie ślad...

Gil ptak taki

 W ten poniedziałek było słonecznie, ale mroźno, no mamy w końcu zimę! Pięknie było, szłam sobie do pracy i cykałam aparatem w telefonie zim...