niedziela, 4 kwietnia 2021

Spóźniony prezent urodzinowy od przyjaciółki

Spóźniony prezent urodzinowy od przyjaciółki  Andrzej Wajda Box (DVD) . W skład pakietu wchodzą filmy: Danton, Korczak, Dyrygent, Pierścionek  z orłem w koronie, Kronika wypadków miłosnych, Smuga cienia, Tatarak, Zemsta, Katyń. Znam wszystkie filmy Wajdy, bo jestem wielbicielką twórczości tego wielkiego reżysera, po prostu kocham go ot co! Ogromna radość, cudowny prezent, wiedziała, co mnie ucieszy najbardziej! Już się umówiłyśmy na wieczorny seans przy dobrym winku, zaintrygowała ją Smuga cienia...


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad...

Gil ptak taki

 W ten poniedziałek było słonecznie, ale mroźno, no mamy w końcu zimę! Pięknie było, szłam sobie do pracy i cykałam aparatem w telefonie zim...