wtorek, 14 maja 2024

Ptaki kilka moich kolejnych zdjęć

























Już tu pisałam, że bardzo lubię fotografować ptaki. Niesamowite są, pięknie ubarwione, kolorowe bardziej, lub mniej, no i cudnie rano słucha się ich koncertów, gdy się idzie do pracy. Ostatnio zrobione zdjęcia kawki, gawrona i chyba pliszki szarej, ale pewna nie jestem... Bocian mi niestety odfrunął, piękny był, próbowałam podejść blisko, a on fruuuu! Może innym razem się uda... Kawka jest chyba najbardziej widocznym, że tak napisze ptakiem i bardzo zadomowionym w miastach, a do tego mało płochliwym.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad...

Wczoraj Tadeusz Woźniak, dziś Jerzy Stuhr..

    Poznałam obu panów, pana Wożniaka podczas Ogólnopolskich Spotkani Młodych Autorów i Kompozytorów Smak Myśliborzu w 2004, a pana Stuhra d...