wtorek, 10 sierpnia 2021

Spotkanie z matką – wiersz Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego opatrzony muzyką Vangelisa recytuje Roman Polański


 Spotkanie z matką – wiersz Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego opatrzony muzyką Vangelisa recytuje Roman Polański.

To jest tak piękne, że nie wiem, co napisać... Magiczna muzyka Vangelisa z filmu Łowca androidów i głos Polańskiego, który pięknie recytuje cudowny wiersz Gałczyńskiego! Łzy płyną mi po policzkach... Aż musiałam zrobić klip! Odpłynęłam, zatopiłam się i zniknęłam całkiem oszołomiona całością!

1 komentarz:

  1. Tak piękny, jeden z moich ulubionych. Polański czyta świetnie, dopełnia to cudowna muzyka Vangelisa. Dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad...

Gil ptak taki

 W ten poniedziałek było słonecznie, ale mroźno, no mamy w końcu zimę! Pięknie było, szłam sobie do pracy i cykałam aparatem w telefonie zim...