czwartek, 28 grudnia 2023

Święta święta i po świętach

 I po świętach, czas szybko leci, dopiero co piekłam świąteczny sernik, a tu już trzeba iść do pracy. No, ale wszystko co dobre szybko się kończy niestety! Czas świąteczny, Wigilia były na prawdę piękne, spokojne i pełne ciepła. Co prawda nie było śniegu, to znaczy w Wigilię był, a później niestety stopniał i zrobiło się szaro, buro, deszczowo. No cóż, bez śniegu, ale z radością w sercu. Pamiętam te wszystkie Wigilie u mojej ciotki, gdzie przychodziła cała rodzina, dzieci czekały na Mikołaja, było gwarno i bardzo wesoło, śpiewaliśmy kolędy, a na dworze padał śnieg. Mróz malował okna w bajeczne obrazy i czuło się magię. To był cudowny, niezapomniany czas! Ach chciało by się wrócić do  dzieciństwa, beztroski... 

Grudzień niestety przyniósł nam kilka smutnych wieści, zmarli aktor Ryan O’Neal, który zasłynął w latach siedemdziesiątych rolami w kultowych filmach "Love Story" i "Papierowy księżyc",miał 82 lat, aktorka Zofia Merle miała 85 lat. A W Dublinie  Shane MacGowan wokalista i muzyk folkowo-rockowej grupy The Pogues. Na pogrzebie Shane'a MacGowana trumnę niósł miedzy innymi jego przyjaciel Johnny Depp. Zmarła też Izabella Cywińska wybitna postać polskiego teatru, filmu, reżyser, krytyk filmowy. Życie toczy się dalej, ktoś umiera, ktoś się rodzi... Czas nie stoi w miejscu...

W niedzielę Sylwester idę do koleżanki, będzie super zabawa i oczywiście tańce do białego rana! Ja co prawda nie znoszę Sylwestra, miałam siedzieć w domu, ale koleżanka non stop mnie nagabywała, czy do niej przyjdę. Namawiała, namawiała i namówiła!


 

 Pogrzeb  Shane MacGowana w Dublinie.

 

The Pogues - Fairytale Of New York uwielbiam, super piosenka! Kaseta The Pogues jeszcze gdzieś w piwnicy jest... 

I na koniec moje życzenia noworoczne!

Niech nadchodzący Nowy Rok zaskoczy wszystkich
mnóstwem wyjątkowych momentów, liczbą okazji do spełniania marzeń
i wyzwaniami, które dostarczą  dużo satysfakcji!
Niech ten czas będzie pełen miłości, radości i poczucia spełnienia,
które zapewnią  niezapomniane chwile!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad...

Gil ptak taki

 W ten poniedziałek było słonecznie, ale mroźno, no mamy w końcu zimę! Pięknie było, szłam sobie do pracy i cykałam aparatem w telefonie zim...