poniedziałek, 14 czerwca 2021

4. Wodecki Twist '21 online - koncert "Dialogi"

 

Trochę brak czasu na pisanie, a tu taka perła na początku czerwca, a ja nawet nie wspomniałam o tym... 

4. WODECKI TWIST: DIALOGI / online UNITY CENTRE / UNITY Tower / Kraków 4 czerwca 2021/Godz. 21.00 KLIK TUTAJ Niektóre wykonania piosenek Zbyszka bardzo odważne, Baasch mega mi się spodobali, niesamowici byli! No i Banaszak, Miśkiewicz, Napiórkowski klasa, no ale to wiadomo! A już archiwalne nagrania audio-video ze Zbyszkiem, aż trudno mi pisać, ja wciąż nie mogę uwierzyć, że już nie posłucham Zbigniewa Wodeckieo na żywo, że go nie ma...Ten koncert przeniósł mnie w magiczny, zaczarowany świat, zatopiłam się w muzyce i odpłynęłam... Każde wykonanie mi się podobało, choć wiadomo nic nie przebije oryginału, ale piosenkom trzeba dać nowe życie, oczywiście tak by klimat pozostał, by go zachować!





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad...

Gil ptak taki

 W ten poniedziałek było słonecznie, ale mroźno, no mamy w końcu zimę! Pięknie było, szłam sobie do pracy i cykałam aparatem w telefonie zim...